פוסט ראשון ובו קשקושי הכרות

אני לא יודע מה יצא מהבלוג הזה, מקווה שיהיה מעניין (בדרך כלל אני מעניין, לפחות את עצמי).

אני מתכוון להשתמש בפלטפורמה הזו כדי להביא את דעתי על כל נושא המעניין אותי, ויש מספר נושאים כאלה המתחלפים בתדירות די גבוהה. נושאים שבדרך כלל נשארים אצלי על הכוונת וחוזרים אליה שוב ושוב: פוליטיקה, אקטואליה, היסטוריה, קולנוע, תרבות (רמאות – זה די מכיל את השאר), רשת. אני מניח שגם אירועי יומיום ימצאו את דרכם הנה – אשתדל לא להפריז (בשביל זה היה לי את חשבון הלייבג'ורנל הזנוח). רוב הסיכויים שגם החצי תחביב-חצי עבודה שלי – ביקורות הקולנוע אותן אני כותב לאתר ifeel יפורסמו גם כאן.

לינקים אם יהיו, יתפרסמו ב-גם-שם, כי נחמד לי שם.

ובכן, למלאכה… (לא עכשיו, אחר כך)

5 Responses to “פוסט ראשון ובו קשקושי הכרות”


  1. 1 אלינה 14 בינואר 2008 ב- 12:05 PM

    נשמע מבטיח :),
    שיהיה בהצלחה, מבטיחה לקפוץ לבקר.

  2. 2 אילון 14 בינואר 2008 ב- 5:40 PM

    מזל טוב {באמת} חמוד!
    אתה לא רק {סופרלטיב} אלא אפילו {סופרלטיב מורחב} – ראיתי פרסומת כזו בשיקגו.
    נשיקות

  3. 3 lovely cat my ass 15 בינואר 2008 ב- 1:29 AM

    הצלחה ואריכות ימים!

  4. 4 Morin 15 בינואר 2008 ב- 9:37 AM

    אני מבטיחה לקרוא באדיקות.

  5. 5 קסטה 18 בינואר 2008 ב- 11:52 PM

    ביקרתי פעם ראשונה, הנושאים מעניינים. שיהיה בהצלחה!


להשאיר תגובה

בקצרה


