תגובת נגד

[gv data="woXH80EXi_s"][/gv]

כפי שכבר נטען כלפי הסרטון הזה – הוא חד צדדי ודי רדוד. אבל זה משנה רק אם מתייחסים אליו במנותק מהפרסומת המקורית. זו הקצנה והרדדה שמטרתה, לדעתי, לשים ללעג את הפרסומת המקורית ולהאיר על גיחוכה.

5 Responses to “תגובת נגד”


  1. 1 העלמה עפרונית 14 בפברואר 2008 ב- 1:15 PM

    מה שמעלה את השאלה, אם לאחים שלך אין כסף לספרי לימוד, לא קצת חצוף מצדך לצפות שהמדינה תשלם עליהם (מכספי המיסים שלנו, כן?) בזמן שאתה קונה כרטיס טיסה להודו?

  2. 2 אור ברקת 14 בפברואר 2008 ב- 1:29 PM

    LOL

  3. 3 העלמה עפרונית 16 בפברואר 2008 ב- 2:22 PM

    אוי, הייתי רצינית.

  4. 4 אור ברקת 16 בפברואר 2008 ב- 3:14 PM

    הקטע הוא, שאני די בטוח שהם לא. הקטע שלהם הוא פארודיה. הסרטון המקורי לוקח את עצמו ברצינות, הם רק העתיקו ושינו כדי להביא נקודות נגד.

  5. 5 העלמה עפרונית 16 בפברואר 2008 ב- 7:57 PM

    טוב, אני לא עד כדי כך דפוקה – ברור לי שהקטע שלהם פארודי. רק מה? אני חוששת שלא נראה להם בלתי-הגיוני להחליט שאתה מפר חוקים כי המדינה לא דואגת למשפחה שלך, בזמן שאתה עצמך לא דואג למשפחה שלך.
    אני לא אומרת שאין הגיון בתפיסה לפיה המשפחה שלך קודמת למדינה, ולכן עדיף שתעבוד ותעזור להביא כסף הביתה במקום לשרת בצבא. זו תפיסה שאני יכולה להבין בין אם אני מסכימה איתה ובין אם לא.
    אבל אם זה סדר העדיפויות שלך, אל תסע להודו. ואם אתה נוסע להודו – אל תציג את זה כאילו ראית את האמת. במקרה הזה, יש לך סיבה להתבייש (וזה לא הופך אותך לפחות ישראלי).


להשאיר תגובה

בקצרה

  • @avishay_sela די הרבה הרוגים בשני מבצעים בעזה לא כל כך יסכימו נראה לי. 9 hours ago
  • הסצינה בעמדה שפראן מספרת לחבר שלה שהיא בהריון היא ממש ממש מחורבנת. 16 hours ago
  • @itamars רק אומר שאפשר להיות אתאיסט ואפילו רציני באתסטיותך בלי להיות מגוחך כמו רוגל אלפר 18 hours ago
  • כלומר רק אחרי שניתן להם הזדמנות להתנהג יפה כמובן. כי הוא שמאלני 1 day ago
  • עמירם לוין הוא אחת מהתקוות הלבנות הגדולות של השמאלמרכז לא? על פי הנכותרת שראיתי בבוקר הוא בדיוק קרא לטרנספר 1 day ago

