איך לא להתווכח – חלק ג’

היו לי כאן בעבר שני פוסטים על טיעונים מופרכים בהם נתקלתי. אני הופך את זהרטרואקטיבית לסדרת פוסטים.

אם התחלת להתווכח על נקודה מסויימת בטיעון שהועלה כנגדך, אל תשאל אחרי כמה חילופי דברים את האדם שמולך למה הוא מתווכח על נקודה זו. כלל כיתה א' תקף במקרה הזה – אתה התחלת.

3 Responses to “איך לא להתווכח – חלק ג’”


  1. 1 זיו 19 ביוני 2008 ב- 2:40 PM

    לעולם אל תשתמש בביטויים הבאים במהלך וויכוח: "זכותי לשנות את דעתי" , "תגיד, שמת לב שהשיניים שלך ממש צהובות?" , "ובכלל, אף פעם לא סבלתי אותך" , "אז אתה רוצה להגיד לי שכל העולם טועה?"… והקשה מכולם: "טוב, עזוב, אתה לא מבין כלום".

  2. 2 נמרוד אבישר 30 ביוני 2008 ב- 8:29 AM

    מתחרה. מיד כשאסיים את סדרת פיירפוקס בכוונתי להעלות את סדרת רטוריקה וכשלים לוגיים. מישהו ששנינו אוהבים סיפק לי חומר לשלושה פוסטים בערך.

  3. 3 orbar 5 ביולי 2008 ב- 12:31 AM

    נמרוד – אם אני זוכר נכון הוא אחראי גם לפוסט זה 🙂


להשאיר תגובה

בקצרה


