חרם צרכני

שלטי החוצות חוזרים לאיילון

נויף דיווח על כך ועל התנהלות הגורמים הנוגעים בדבר בדיונים שנערכו בדרך לשיקום זיהומו של המרחב הציבורי אחרי ההפוגה הקטנה והמפתיעה שזכינו בה כשהוחלט על הסרת השלטים. עלתה שם גם הצעת פשרה (אני לא כל כך מסכים איתה).

אני לא נוהג הרבה, ובדרך כלל אני צרכן די גרוע כשלעצמי. אבל מכיוון שחדלי הכנסת, במקרה הזה יורם מרציאנו, מכרו אותנו (שוב…) בעבור חופן דולרים, ומכיוון ששריפת השלטים תתייג אותי כטרוריסט מסוכן אויב החברה ודרך החיים האמריקאיתישראלית, נותרתי עם האפשרות הבלתי יעילה בעליל של חרם צרכני. לכן אני מנצל את הבמה הזו כדי להכריז שכל מותג או חברה שבעת נסיעותי המועטות ינסה להסיח את דעתי מהקרב על חיי, שמכונה בישראל "נהיגה", יאבד אותי כלקוח פוטנציאלי.

מצטרפים אלי?

0 Responses to “חרם צרכני”



  1. להגיב

כתיבת תגובה

בקצרה


